13 november 2006

Britneys första man ger sig på Federline

Jason Alexander och Britney Spears var barndomskompisar och gifte sig till slut i Las Vegas 2004. Men äktenskapet varade bara i 55 timmar, sen blev det annullerat.
Alexander säger: "Jag hatar inte Kevin, jag tycker bara att han gjort bort sig".
När han får frågan om han tror att Kevin gifte sig för pengarna, svarar han: "Jag vet inte, men det enda han gjort sen de gifte sig är att slösa pengar".
Då barnen kommer på tal säger han: "Han kommer inte få barnen, han kan inte ens ta hand om sina första två".

Federline har två barn sedan tidigare, Kori, 4 och Kaleb 2.

Alexander erkänner också att han fortfarande är kär i Britney. Han vädjar till henne i en intervju att hon ska kontakta honom. "Ring mig, jag är en bra kille att tala med, och jag finns här för dig".


Hur detta slutar vet ingen än. Men att Alexander kommer bli Britneys "nya" kille, har jag svårt att se.


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: